Halaman

Jumaat, 20 Jun 2008

Selepas kegelapan...

Aku cuba lupakan perkara-perkara buruk yang terjadi kebelakangan ni. Macam kata pelakon-pelakon dalam tv "benda yang lepas biarkan lepas, tiada gunanya lagi kalau bersedih-sedih" (sambil buat muka..haha). Tapi memang betul pun, buat apa yang kena sedih-sedih sangat. Baik aku pergi makan KFC, boleh juga nak mengenyangkan perut aku ni..wakakaka. Yang penting sekarang, fikirkan tentang masa depan,apa yang perlu dilakukan lepas ni.. bukannya berangan je. Kalau berangan dapat makan buah berangan free dengan air kopi secawan ada bagus la jugak...hehe..


Walaubagaimanapun, patut juga kita mengenang masa yang lepas. Sebagai pengajaran dan sempadan untuk digunakan di masa hadapan. Itulah namanya pengalaman...kalau dah terkena sekali, cubalah untuk mengelak dari terkena lagi. Aku tulis banyak-banyak kat sini pun bukannya ada orang baca. Last-last aku jugak yang baca. Hampeh...

Haha..hehe

Tiada ulasan: