Rabu, 25 Ogos 2010

perundingan sebelum berperang...

Read : defendsive midfielder yg sukar ku lepasi..huhu

Me : waahhh...bgus ayat pembakarmu itu...
aku plak...skillfather dalam dunia skill moden yang sukar dijangka...hehehe

Read : hahaha..skillfather yg suka jatuh dgn dirancang agar dapat simpati refree yg absent d padang. hehe

Me : segala koloni putsal di padang simen akan bersetuju dengan kita...wahahahaha

Read : khamis mlm kita beraksi lagi? amatcam?

Me : mmg tu la waktu yang terpanas utk pasukan bawah umur mcm kter...hahaha


Kesimpulannya khamis malam ni kami akan beraksi di padang futsal untuk mengeluarkan lebihan cecair yang kering di siang hari. Memang hampir setiap minggu pun kami akan bermain futsal bersama-sama. Tapi waktu yang paling digemari tetap adalah pada waktu-waktu yang paling dikhuatiri terlajak tidur sehingga tak kelas.

Nantikan kesudahannya dalam slot akan datang. hehehe...

Khamis, 12 Ogos 2010

edisi Ramadhan i

Hari ni masih bersahur di tempat yang sama. Nak menulis panjang tapi bateri pun dah tinggal sikit. Cuma nak ucap selamat meneruskan ibadah puasa untuk hari-hari yang seterusnya. ~_<

Rabu, 11 Ogos 2010

edisi Ramadhan

Duduk melepak pada waktu-waktu macam ni di kafeteria adalah suatu perkara yang agak mustahil untuk aku lakukan. Tapi kali ni lain, suasana dan keadaan dah berubah. Sekarang makan pada awal pagi boleh jadi satu rutin yang tak boleh ditinggalkan. Sejak secara rasminya pengumuman puasa ke udara, semua umat manusia yang beragama Islam sudah mula sibuk pergi ke masjid untuk menunaikan Tarawikh pertama. Dalam masa yang sama, suasana turut berubah. Jadual perjalanan kafeteria berubah. Mahasiswa boleh datang ke kafe bermula pukul empat petang sehingga pukul empat pagi. Jadi, bukan saja mahasiswa yang beragama Islam akan berpuasa, malah mereka yang bukan beragama Islam juga akan turut mengikut jadual ni. Hebat bukan. Dalam masa yang sama mereka juga boleh turut "bersahur" dan "berbuka" sepertimana yang diamalkan oleh masyarakat Islam. Owh...kepada semua umat Islam, selamat menyambut Ramadan dan selamat menjalani ibadah puasa ~_<