Isnin, 30 April 2012

Untuk Awak...bacalah...

Awak...sy nak mintak maaf sebab x mampu nak renung mata awak...x mampu nak bertegur sapa dengan awak...x mampu walau nak senyum kat awak...sebab bila awak ada dekat dengan saya...mesti jantung saya berdegup kencang..macam nak meletup dibuatnya..badan saya plak mula berpeluh2 sampai habis basah lenjun sapu tangan utk lap peluh saya awak...langkah saya plak mula x tentu arah dibuatnya...kejap saya ke kiri..kejap saya ke kanan...macam orang hilang anak awak tau x wak...Awak nak tau lagi tak..kadang2 tu saya perasan awak selalu toleh2 pandang2 saya nampak macam nak tunjuk yang sebenarnya awak beri perhatian dekat saya (perasan)...tp saya buat dunno je dekat awak...kadang2 jer saya jeling2 skit dekat awak...itupun pakai ekor mata jer..itupun bile awak pandang balik, terus saya buat2 pandang tempat lain...mesti awak ingt saya sombong kan...siryes wak...saya x sombong...tp yg sebenarnya saya ni pemalu orangnye...orang kata kalau lelaki pemalu ni nampak kiut...klau macam tu mesti sy ni kiut jgak kan.kan...tp saya tau...awak lg kiut dari saya...awak x payah jd pemalu pun supaya nampak kiut...Ade sekali tu, awak berdiri betul2 depan saya...masa tu memang terserlah kekiutan melampau awak tu...dan saya tau, awak pandang saya...tp saya buat2 x nampak jer...konon nk bg nampak macho...tp siryes awak...lepas tu terus sy menyesal sebab x pandang betul2 tepat kat mata awak...ye la awak...berdiri kat depan awak mase tu pun dah buat saya terketar2 ...belum pandang awak lagi...kalau pandang, mau termuntah saya kat situ sebab pening lalu pitam nak menahan panahan sirna mata awak yang bulat dan berwarna coklat tu...Ade lagi sekali tu, saya nampak awak tengah berjalan dengan kawan2 awak...mungkin mood saya hari tu baik dan x berapa nak malu...terus saya tegur kawan2 awak dengan harapan kita akan jd lebih dekat...tp malangnya masa tu awak sibuk ber'sms dengan jantan mana tah...kecewa saya wak...berbuih2 mulut saya bersembang dengan kawan2 awak...awak bleh sibuk main sms dengan jantan mane ntah...klu sy jumpe mamat tu, siap sy kerjakan dia awak...siap bg last warning yang betul2 terakhir punye dekat die. Awak..mungkin awak xkan pernah tau apa yg saya rasekan sekarang ni awak...tp sy janji saya akan kumpul segala keberanian yang saya ada untuk sekurang2nya cakap yg saya just nak berkawan dengan awak...siap bagi pepatah melayu popular lagi "tak kenal makan x cinta"..betul x awak? Akhir kata..kalau awak baca apa yg saya tulis ni...awak buat la ape yg awak nak...klu awak nak mengorat sy pun xpe...ye la..mne ade lagi istilah perigi cari timba sekarang nii...almaklum laa..perempuan dah bertambah ramai..lelaki dah semakin kurang...nak2 yg berkualiti macam sy nii..hehe...dah la berkualiti pemalu plak tu...mesti bleh jd bapa mithali utk anak2 kita nnti...eh...sekian