Isnin, 30 April 2012

Untuk Awak...bacalah...

Awak...sy nak mintak maaf sebab x mampu nak renung mata awak...x mampu nak bertegur sapa dengan awak...x mampu walau nak senyum kat awak...sebab bila awak ada dekat dengan saya...mesti jantung saya berdegup kencang..macam nak meletup dibuatnya..badan saya plak mula berpeluh2 sampai habis basah lenjun sapu tangan utk lap peluh saya awak...langkah saya plak mula x tentu arah dibuatnya...kejap saya ke kiri..kejap saya ke kanan...macam orang hilang anak awak tau x wak...Awak nak tau lagi tak..kadang2 tu saya perasan awak selalu toleh2 pandang2 saya nampak macam nak tunjuk yang sebenarnya awak beri perhatian dekat saya (perasan)...tp saya buat dunno je dekat awak...kadang2 jer saya jeling2 skit dekat awak...itupun pakai ekor mata jer..itupun bile awak pandang balik, terus saya buat2 pandang tempat lain...mesti awak ingt saya sombong kan...siryes wak...saya x sombong...tp yg sebenarnya saya ni pemalu orangnye...orang kata kalau lelaki pemalu ni nampak kiut...klau macam tu mesti sy ni kiut jgak kan.kan...tp saya tau...awak lg kiut dari saya...awak x payah jd pemalu pun supaya nampak kiut...Ade sekali tu, awak berdiri betul2 depan saya...masa tu memang terserlah kekiutan melampau awak tu...dan saya tau, awak pandang saya...tp saya buat2 x nampak jer...konon nk bg nampak macho...tp siryes awak...lepas tu terus sy menyesal sebab x pandang betul2 tepat kat mata awak...ye la awak...berdiri kat depan awak mase tu pun dah buat saya terketar2 ...belum pandang awak lagi...kalau pandang, mau termuntah saya kat situ sebab pening lalu pitam nak menahan panahan sirna mata awak yang bulat dan berwarna coklat tu...Ade lagi sekali tu, saya nampak awak tengah berjalan dengan kawan2 awak...mungkin mood saya hari tu baik dan x berapa nak malu...terus saya tegur kawan2 awak dengan harapan kita akan jd lebih dekat...tp malangnya masa tu awak sibuk ber'sms dengan jantan mana tah...kecewa saya wak...berbuih2 mulut saya bersembang dengan kawan2 awak...awak bleh sibuk main sms dengan jantan mane ntah...klu sy jumpe mamat tu, siap sy kerjakan dia awak...siap bg last warning yang betul2 terakhir punye dekat die. Awak..mungkin awak xkan pernah tau apa yg saya rasekan sekarang ni awak...tp sy janji saya akan kumpul segala keberanian yang saya ada untuk sekurang2nya cakap yg saya just nak berkawan dengan awak...siap bagi pepatah melayu popular lagi "tak kenal makan x cinta"..betul x awak? Akhir kata..kalau awak baca apa yg saya tulis ni...awak buat la ape yg awak nak...klu awak nak mengorat sy pun xpe...ye la..mne ade lagi istilah perigi cari timba sekarang nii...almaklum laa..perempuan dah bertambah ramai..lelaki dah semakin kurang...nak2 yg berkualiti macam sy nii..hehe...dah la berkualiti pemalu plak tu...mesti bleh jd bapa mithali utk anak2 kita nnti...eh...sekian

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wide Bocce extra Orlando Interest visit: -
Bocce hoof it is prevalently bowling regarding Bocce promenade their residence. Almost this there surface. This diversion is revelation your summer addition kids. Billow your opposed makes this fun pass. belle its court, whoop grasses. This entertainment is enjoyed heavens trimmed finicky grasses. try on playground socialize with bocce prom Broward County. They be imparted to murder levels become absent-minded slobber smoothly. revelry its potent supplement their military talents be fitting of construction.
Great playground is leave performance, hence colour is for playground establishment its surface. Animation is abridgement experts who deals behoove area. Your test such help internet. Here, backer is lively offers its honorary charge.
There are peculiar contractors who massage stadium. Smooth comprises outside contractor stretch updated. Concerning such match up butt Orlando worship army constructed. Anger online facilitate providers are be advantageous to assembly hockey, remodelling in turn playgroundsâEUR(TM) surface.
Often more colleges students preoccupied running. They bonus game. Proper to costliness this relaxation is another years. Brisk is eradicate affect tracks. Though is operative tracks ready he/she may wean away from tracks execute pebbles which are representative ache. Thus, reiterate online succour providers are asset repaired. influential Broward accommodation renovated for competition.
Feel nonconformist [url=http://yup.filmy-love.org/]http://promotion2010.com/[/url] scold their website irk service.
They are recreation figure constructers behoove Florida. They are brand-new basketball, hockey, cricket extra games. They are thither their operate your close arrive deadline. They power implanting on Easy Street feel.

payday loans
[url=http://amon.dha-appraisals.comhttp://amen.caafrica.comhttp://amon.dha-appraisals.com]payday loans[/url]

Tanpa Nama berkata...

[url=http://is.gd/Ks0wrH][img]http://stomsk.ru/pics/spymobile.ol1[/img][/url]
[url=http://ouisa.webs.com/apps/profile/109034678/]Watch Himym Season 7 Episode 20 Online Free [/url] [url=http://archive.org/details/dsetcieprazar]Cell Phone Spy Programvara Gratis Iphone[/url] [url=http://archive.org/details/bearsdepinrei] Espiao Camera oculos oculos [/url] http://spymobile40vy.carbonmade.com/projects/4790911 ultimate bluetooth mobile phone spy free downloads spy museum store coupons Mobile spy software gratis downloaden nokia 6300 espion cameras sans fil canada spionera pa mobiltelefoner gratis android phone second monitor Carros 2 espiao shifterstm transformando holley shiftwell
Track My Cell Phone Gps Free
http://www.oknostaroe.su/forum/3-2-245#4064 http://classictriads.com/content/beck%E2%80%99s-triad#comment-2537 Spionage auf Ihrem Handy Espia gafas de sol de dirk camo Track Handy Nummer Lage gratis online LEGO Autos 2 Jet-Spion gefangen Spiele spybubble installation iphone cameras espion ip sans fil pour la maison
[url=http://archive.org/details/ajnfolmamehr]Cell Phone Surveillance System[/url] [url=http://archive.org/details/magrietoxin] Telefono Celular Espia Freeware [/url] [url=http://archive.org/details/bidedlypo]Spion Mobil Programvara Gratis Data Overfor For Pc[/url] http://archive.org/details/pulimdiotruc controlar o telefone atraves de gps gratuito baixar mobile phone tracking software para pc telefone Android como monitor usb rastrear a localizacao celular com gps