Halaman

Rabu, 18 Jun 2008

Penyegar minda...

Aku sebenarnya baru pulang dari Port Dickson dua hari lepas. Ada Family Day jabatan aku di situ, jadi aku rasa aku kena datang. Lagipun aku adalah salah seorang AJK yang bertanggungjawab menguruskan Family Day Jabatan tahun ni walaupun sebenarnya aku tak berapa aktif. Untuk makluman kamu, Family Day tu diadakan di Glory Beach Resort,PD. Setakat ni aku rasa okey sebab aku ni bukannya biasa pergi ke hotel-hotel mahupun resort-resort yang orang lain dah biasa pergi. Jadi aku tiada masalah walaupun mungkin tempat tu kurang cantik dari lain-lain tempat. Tapi, satu yang aku pasti tentang kekurangan di situ ialah ialah pantainya. Kalau kamu pergi ke situ mungkin kamu akan bersetuju dangan aku.


Setakat ni aku tak dapat nak upload gambar-gambar Keadaan Family Day tu sebab aku tak bawa kamera dan aku perlu dapatkan gambar-gambar dari AJK yang memang ditugaskan untuk menangkap gambar.


Masa menginap kat situ, aku memang rasa 'happy', tenang dan rasa nak sambung bermalam kat situ. Biasalah...kalau kepala yang serabut ni dah 'free' dari segala masalah. Apa nak heran...


Haa...dan lagi satu. Aku harap pihak Glory Beach Resort dapat sediakan perkhidmatan 'wifi' lepas ni. Sebab member aku bawa laptop hari tu tapi tak dapat nak 'surf' internet. Hmm...

Tiada ulasan: