Halaman

Isnin, 2 Jun 2008

biar aku bercerita...

Biar aku beritahu...aku selalu mengembara ke blog-blog orang lain untuk mencari sesuatu... sedang blog aku sendiri tak menentu..tak terisi...suram. Kalau aku pergi ke blog-blog mereka, aku selalu berjumpa dengan penulisan yang bermacam-macam.Itu aku pasti. Entah ape yang aku cari, mungkin hanya ingin mencari manusia-manusia yang seperti aku...yang sejiwa dengan aku aku, atau bahasa mudahnya yang sekepala dengan aku. Sehingga kini, aku hanya menemui hanya seorang sahaja yang hampir seperti aku. Mungkin aku belum aku berjumpa dengan yang selebihnya. Tapi bila difikir-fikirkan kembali, apa gunanya aku buat begitu? bukankah lebih baik baik jika ada bermacam-macam seperti kamu-kamu yang diluar sana...kerana kamulah yang banyak mewarnai hidup aku. :)

So...thanks for u all...

Tiada ulasan: