Halaman

Isnin, 23 Jun 2008

hanya....

Nak mulakan dari mana yea...dari kanan atau dari kiri...kalau dari kanan aku kena tulis jawi ataupun jepun sebab tulisan jepun dan jawi kedua-duanya bermula dari kanan... kalau nak tulis rumi., kena mulakan dari kiri.Ok, kita mulakan dari kiri. Dari kiri hentak kaki! oh...itu bukan arahan kawad kaki ke? oww....nampaknya aku dah merapu banyak hari ni. Mungkin disebabkan kesakitan telinga kiri aku yang dah bermula sejak malam tadi ni. Ye ke? kerana mengikut ajaran sains yang diajar oleh cikgu sekolah aku dulu, apabila berlaku masalah pada saluran separa bulat (sejenis anggota di dalam telinga, kalau tak salah aku) ia boleh mengganggu gugat kestabilan kita untuk mengimbangkan diri kita dan mungkin tiada kene mengena dengan keseimbangan ekonomi negara. Tapi, berbalik kepada tajuk asal...apa kena mengenanya dengan aku? heh! satu persoalan yang perlu dijawab.
Aku letih...

Tiada ulasan: