Halaman

Khamis, 19 Jun 2008

That's mean 'Bluesunshine'


huuu...agak kecewa bila aku tengok keputusan tu. Apa la aku nak buat lepas ni agaknya. Takkan nak macam ni je. Tapi ia masih belum berakhir. Masih ada jalan yang aku boleh lalu untuk pergi ke situ. Tapi kalau tak ada juga, mungkin tu bukan rezeki aku. Terima dan teruskan usaha. Sampai bila? sampai mana yang aku boleh capai. Yang penting aku dah buat apa yang aku perlu buat. Orang lain tak tahu apa yang aku dah lalui. Mereka hanya melihat di tepian perjalananku. Kini, aku cuba untuk tidak menyalahkan sesiapa. Kalau mereka tak ingin memberi bantuan tak apa, tiada apa yang perlu dirisaukan. Jadi, aku akan cuba bangun lagi. Bangun tanpa mengharapkan bantuan orang lain dan mereka-mereka yang hanya melihat. Aku aku akan terus berjalan ke depan, tanpa menoleh lagi. Walaupun sendiri...memang aku dulu bersendiri...juga kini...tapi aku yakin bukan untuk selepas ini...

haa...aku dah rasa lega sedikit...thanks..

Tiada ulasan: