Halaman

Selasa, 7 Julai 2009

sentuhan

Siapalah aku untuk menyentuh hatimu...
Tiada apa yang aku miliki yang mampu untuk menyentuh hatimu...walaupun sedikit...
Aku juga tak mampu mengikut apa saja kemahuanmu..kerana aku tidak setandingmu...aku terlalu jauh dan lemah untuk kamu...
Hatiku juga selalu berkata supaya mendekatimu...
Tapi aku tak mampu...
Siapalah aku dihatimu jika ingin dibandingkan dengan beribu-ribu insan di sisimu...
Aku terlalu jauh darimu....
Walaupun aku tahu itu...aku masih menunggu kamu..
Bersama harapan yang kadang pudar dan lelah..
Supaya aku dapat menenangkan ribut di hatiku...yang tak pernah reda sejak dari tika itu...
Sejak yang aku tak pasti bila...dan sejak yang aku tak yakin untuk menerimanya...
Semoga hati ini akan terus berasakan kehadiranmu itu...yang selalu menyenangkan...
dan juga akan terus tenang begitu...
Kerana aku tahu...aku bukan sesiapa di hatimu...

Tiada ulasan: