Halaman

Ahad, 12 Julai 2009

Mybrute gempak!

Aku ada menulis tentang tahap kebosanan aku yang agak melampau baru-baru ni. Jadi, aku nak bagitau bagaimana aku mengurangkan tahap kebosanan aku tu di samping dapat menghilangkan sedikit stress.

Mybrute..sejenis permainan online yang aku layan baru-baru ni. Best baa. Game ni tak payah bayar pun kalau nak main...free je.

Dalam game ni, pemain boleh memilih rupabentuk brute mereka dari senarai brute yang disediakan. Walaupun brute yang diberikan tidak terlalu banyak..namun ia masih dapat divariasikan dengan menukar warna kulit, warna rambut dan warna pakaian mereka. Pemilihan jenis kuasa pula adalah secara rawak. Kuasa sesuatu brute itu tidak dapat dipilih oleh pemain.

Apa yang menarik di dalam permainan ini ialah, para pemain tidak perlu mengawal pergerakan brute mereka semasa berlawan. Mereka hanya perlu melihat brute mereka berlawan dengan berdebar sambil mengharapkan kemenangan brute mereka. Walaupun begitu, pemain boleh memilih siapa yang akan berlawan dengan brute mereka. Pemilihan ini merupakan suatu proses yang penting jika inginkan kemenangan brute itu tadi.

Antara perkara lain yang menarik ialah, level brute tadi akan meningkat dari semasa ke semasa berdasarkan tahap pengalaman mereka. Apabila level sesuatu brute meningkat, ia akan memperoleh senjata-senjata istimewa yang akan digunakan semasa berlawan ataupun mungkin ada yang akan memperoleh binatang peliharaan yang juga dapat membantu semasa berlawan dengan brute yang lain. Ia pasti menarik!

Selain itu, pemain juga boleh merekrut brute bawahan yang dipanggil 'pupil'. Pupil ini juga dapat membantu brute tadi untuk meningkatkat tahap 'experience' brute tersebut. Bukan itu sahaja, brute yang sudah mencapai level sepuluh boleh meluaskan pengaruhnya dengan membina suku mereka yang terdiri dari brute-brute lain yang berminat untuk menyertai suku tersebut. Huhu..

Kalau nak test cubalah masuk sini dan terus menggegarkan dunia mybrute...huhu...

Cepat masuk www.zintz.mybrute.com

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rotrav.mybrute.com punya awak
roveer.mybrute.com punya kawan awak
r-oiim.mybrute.com punya kawan awak