Halaman

Sabtu, 18 Julai 2009

edisi kesembilan

Sekarang ni aku sedang menjalani sebuah rutin kehidupan yang biasa. Tak mempunyai hati dan perasaan terhadap siapa-siapa. Relax dan santai. Walaupun mungkin banyak pilihan di depan mata..tapi aku memilih untuk terus begini buat masa ini.

Alkisahnya aku nak ceritakan tentang seseorang yang aku baru kenal. Dia sekuliah dengan aku. Terasa macam nak berkawan lebih rapat tetapi bagaikan terdapat jurang antara aku dan dia. Tapi dalam masa yang sama aku rasakan ada chemistery(betul ke ejaan aku ni?) antara kami. Mungkin dia mempunyai sifat keperempuanan yang menarik hati aku. Betulkah?

Tentang itu aku rasa nak dilupakan dulu. Petang ni teman sebilik aku nak keluar. Berdating agaknya. Jadi aku ingat nak pesan sikit kat dia. Hati-hati jaga anak dara orang...haha!
Isnin ni cuti dan aku merancang untuk gunakan cuti yang ada. Mungkin pergi berjalan-jalan menonton wayang. Erm...menonton wayang pada hari cuti Israk Mikraj...tak tak...aku kena tukar rancangan...

Kesimpulannya, mungkin kamu pernah ke kelas dengan memakai glasses...tapi mungkin kamu belum cuba yang ini. Masuk ke dalam dewan kuliah sambil tersenyum ke arah semua orang dan sambil membetul-betulkan wiser kerana anda sedang memakai helmet di dalam kelas. Haha. Ada berani? Mat arih (dengan sebutan orang Terengganu) adalah berani melakukannya...huhu...

Mat Arih(masih dalam sebutan yang sama)...sila jangan saman aku...aku tak ada duit...huhu

Tiada ulasan: