Halaman

Khamis, 7 Mei 2009

Masih ada berapa hari?

Masuk pagi ni, dah tiga hari exam berlalu. Student pun dah ramai yang pulang ke kampung halaman masing-masing. Tapi tak kurang juga yang masih tinggal kerana masih perlu menghadapi peperiksaan dan ada juga menetapkan untuk terus menunggu sehingga hari e-comm tiba termasuklah aku. Walaupun begitu, aku tidak menunggu kosong kerana 8 hingga 10 Mei ini, aku akan pergi ke sebuah perkampungan di Kedah untuk memenuhi jadual kelab PROSTAR Universiti sebagai salah seorang peserta Projek Khidmat Masyarakat bercirikan keluarga angkat. Projek tu nanti akan disertai oleh lebih kurang 40 orang pelajar dan diiringi oleh beberapa kakitangan dari kelab PROSTAR. Lebih kurang macam tu la bunyinya. 

KAmu tau apa tu PROSTAR? PROSTAR ni sebenarnya sebuah kelab yang ditubuhkan bawah KKM yang bertujuan memupuk hidup yang sihat tanpa dadah. Kamu tau apa itu hidup yang sihat? Hidup yang sihat itu adalah blablablablablabal dan bla... (???). Tema yang dibawa ialah 'Dari Remaja, Melalui Remaja, Untuk Remaja. Sebenarnya aku tak berapa pasti mengapa remaja sebab aku tengok ramai juga yang bukan remaja. 

Dipendekkan cerita..aku tak kebosanan menghitung hari untuk E-Comm dan seterusnya pulang ke rumah... ;-)

Tiada ulasan: