Halaman

Khamis, 7 Mei 2009

Dah dua tahun pun...

Rasa nak gumbira tu ada tapi semacam tak kena. Rasa sedih pun ada. Nak terharu tu sebab apa pulak. Tadi dengan tak semena-mena aku terasa nak pinjam handphone sorang perempuan ni. Bukan nak buat apa pun, aku cuma nak tengok setting motorola L7 untuk hantar MMS. Walaupun dia punya adalah L6, tapi aku rasa mungkin sama je settingnya. 

Setelah aku membuat beberapa peniruan maklumat dan memindahkannya ke dalam handphone aku dan seterusnya dicuba dengan wajah yang penuh harapan dan debaran....Handphone aku dah boleh hantar MMS! yay..yay.. Betapa gumbiranya aku...cuma aku tak menjerit kegembiraan sambil berlari mengelilingi blok sambil membawa sepanduk "AKU DAH BOLEH HANTAR MMS"...haha. 

kalau nak dikira, dah hampir dua tahun aku guna henfon tu tanpa menghantar sebarang MMS. Boring kan.. Orang lain sedap-sedap boleh hantar macam-macam gambar dan tersenyum gembira kemudian..tapi aku hanya boleh bermuram apabila gambar yang selalu aku cuba hantar hanya memberi isyarat gagal. Aku ingat lepas ni nak beli handphone lain je. Tapi aku rasa tak perlu sebab lepas ni aku boleh sedap-sedap hantar macam-macam gambar dan tersenyum kemudian tanpa perlu mengeluarkan sebarang kos besar.

Mungkin baru sekarang aku berasa puas hati dengan Ah Moi tauke kedai tempat aku beli henfon ni dulu... huhu...

Tiada ulasan: