Halaman

Sabtu, 2 Mei 2009

24 hours non stop

Selama beberapa hari ni, aku selalu membiarkan laptop aku berjaga sewaktu aku tidur. Bukan dia boleh buat apa pun kalau pencuri masuk. Kalau setakat menjerit bila ada orang datang nak culik dia pun dah cukup bagus. Tapi aku selalu buat begitu sebab kononnya aku nak study untuk exam nanti, tapi setiap kali aku buka dan baca, mata aku akan menjadi kuyu secara outomatik dalam beberapa ketika. KAlau aku tengok movie tak ada pula macam tu. Lagi satu sebab, kononnya aku nak sambung baca bila aku tersedar pada bila-bila masa waktu aku tengah tidur..dan aku telah berjaya melakukan itu..aku telah berjaya membuka mata dan melihat aku dah baca sampai mana dan terus sambung tidur tanpa memikirkan apa-apa tentang exam. HEbat bukan...haha!

Aku nak tutup laptop dulu...mungkin dia dah cukup panas untuk manusia kalau nak maki aku...  hehe

Tiada ulasan: