Halaman

Ahad, 16 November 2008

pengakhiran = sedih + gembira

Exam dah habis dan sekarang aku dah boleh berehat dan sepatutnya aku bergembira tapi entah kenapa aku rasa macam tak boleh nak buat macam tu. Mungkin disebabkan soalan peperiksaan tadi yang agak sukar dijawab dan di luar jangkaan. Bukan aku sorang je kata macam ni, banyak lagi student lain yang melahirkan kekecewaan tentang exam tadi. Nak buat macamana, semua dah berlalu. 

Maka dengan berakhirnya exam hari ni, menandakan berakhirnya proses pembelajaran aku untuk semester ni. Aku sebenarnya dah boleh balik rumah tapi sengaja aku lambatkan supaya dapat meluangkan lebih masa bersama kawan-kawan. Tak sangka sebentar saja dirasakan kehidupan aku untuk semester pertama kat sini. 

Kepada kawan-kawan dan lecturer serta warga universiti aku ucapkan semoga berjumpa lagi...

Tiada ulasan: