Halaman

Khamis, 6 November 2008

Aku Punya Cara

Maaf kepada sesiapa yang tidak memahami aku. Aku tidak salahkan kamu. Tapi mungkin kamu akan mengatakan berbagai-bagai perkara buruk padaku di belakangku. Tapi aku tidak berniat untuk memberi tanggapan buruk itu kepada kamu.

Jika kamu tidak faham dengan apa yang sedang aku cuba lakukan, aku harap kamu tidak mengambilnya secara negatif. Aku berharap kamu akan cuba untuk mencari jawapan kepada kekeliruan kamu itu. Itupun jika kamu sanggup membuang sedikit masa untuk memahamiku.

Mungkin ada masanya aku kelihatan bodoh, mungkin ada masa aku kelihatan menjengkelkan, mungkin ada tikanya aku membosankan dan mungkin juga ada waktunya aku menghampakan. Namun aku bukan menginginkan ia menjadi seperti begitu. 

Maafkan aku...

Apa yang aku cuba lakukan ialah buat sebaik yang termampu...

Tiada ulasan: