Halaman

Selasa, 18 November 2008

Dunia tanpa sempadan ada di mana-mana!

Tak sangka depan stesyen bas kecil dan bersebelahan kedai mamak pun boleh dapat wireless, cuma agak perlahan sikit. Boleh la..daripada langsung tak ada.

oohh....sekarang ni aku sedang menunggu bas nak balik ke rumah. Sekarang ni student dah mula balik ke rumah. Aku sorang-sorang je la kat sini. Mana ada siapa-siapa teman aku. Ada pun tadi aku jumpa dengan sorang student dari Sabah. Taufiq. Itu pun kebetulan sebab dia nak ambil handphone yang dihantar untuk dibaiki. Lepas tu jalan-jalan sekejap pusing-pusing pekan kecil ni. Tak ada apa yang dibeli.

Bas yang aku akan naiki pukul 1.30 petang nanti tapi aku dah terpacak kat sini pukul 10.30 pagi tadi. Bosan..

Sekarang ni aku dah tau ada port wireless kat sini, jadi kalau tunggu lima jam awal pun aku tak keberatan. Heh..

Selamat bercuti kepada mereka yang sedang bercuti!

Tiada ulasan: