Halaman

Rabu, 8 Oktober 2008

Serangan peribadi...

Komputer aku kena virus. Program yang mula-mula kena ialah word. Bila aku buka word apa yang aku simpan dah corupted. Kamu semua tahu apa yang keluar... "Hack by Debugger!!!" Menyusahkan betul.Rasa nak gugur je jantung. Ikutkan hati, aku goreng je laptop ni. Huuu...tak boleh. Nanti nak pakai laptop mana. Mahal tu nak beli baru. Aku bukan orang kaya. Sekaya ada la...heh.. kamu nak tolong? takpe...tolong tengok pun takpe.. tapi kalau nak hulur-hulur sikit pun bagus gak. Aku sedia menerima. Masalahnya di sini, semua fail-fail yang menggunakan words document kena. Lagipun, yang menariknya bukan words je kena..PDF dengan 'Power Point' pun kena belasah gak... Habis.... besok aku nak hantar laptop pergi kedai sebab aku tak tau nak buat macamane lagi.

Tiada ulasan: