Halaman

Selasa, 28 Oktober 2008

BiLa SeRaTuS OrAnG NaK MaSuk PiNtU YaNg SaMa SeReNtaK...

Panjangnya tajuk...

Kamu rasa-rasa berjayakah seratus orang tu nak masuk dengan lancar tanpa perlu berasak-asak melalui pintu tu? Itu baru seratus. Belum seribu. 5 ribu, sepuluh ribu? Aku tak sanggup...

Itulah yang terjadi semalam di U aku. Mahasiswa dan mahasiswi semester pertama mendaftar subjek untuk semester kedua. Semua nak dapat subjek yang telah dirancang untuk diambil. Aku pun sama. Tapi aku bernasib baik. Penambahan bermula pukul 12 malam dan tak sampai lima minit aku dah selesai semua. Yang kurang bernasib baik sampai ada yang sampai pukul lima pagi baru dapat add. Itupun banyak kelas yang dah penuh. huuhh..

Akhirnya, ada dalam dua subjek aku terpaksa pergi kelas sorang2 ke kelas sebab member2 yang lain tak sempat dapat subjek tu..  

Ada cadangan?

Tiada ulasan: