Halaman

Isnin, 20 Oktober 2008

jom lepak!

Petang tadi waktu aku on the way nak ke kelas tutorial, aku ternampak beberapa bekas pelajar yang sedang bergambar di hadapan kolam air pancut di hadapan bangunan Canselori. Terasa begitu indah kawasan tu tadi. Mana tidaknya, ada majlis konvo la katakan...mesti la nak jaga nama..hehe. Dari situ aku dapat merasakan perasaan mereka yang akan menjalani majlis konvokesyen yang dijalankan dari 16 hingga 20 Oktober ini. Wajah-wajah kegembiraan yang terpapar membuatkan aku turut sekali merasainya. Aku juga terbayang saat-saat jika sampai masanya untuk aku melalui semua itu. tentu seronok. Lebih-lebih lagi kalau dapat first class. Hehe..

Kisahnya... aku dah lega hari ni sebab assignment terakhir aku dah pun selamat dihantar. Aku ingat nak belanja makan tapi kamu sombong..hehe. Boleh, tapi tunggu aku kaya.. Lepas ni boleh aku join memember main CS dengan tenang. Masa ni la aku rasa sempat nak update blog juga mengaktifkan perkara-perkara yang mengalami kelembapan sebelum ni. Wa caya sama lu!




Tiada ulasan: