Halaman

Selasa, 11 Mac 2008

tanda bagus...

...Masuk keje hari ni macam biasa. Keje macam biasa. Minum pagi sekejap macam biasa. Semuanya biasa. En. Azmi yang memang biasa lalu depan aku sambil menunjukkan ibu jarinya tanda bagus pun berbuat demikian hari ni. Memang itu yang dia selalu lakukan baru-baru ni. Aku sebenarnya tak berapa pasti dengan maksudnya berbuat begitu. Tapi setiap kali dia berbuat begitu aku ya kan saja. Seolah-seolah aku faham dengan maksud tindakannya tu. Mungkin itu isyarat untuk bekerja dengan lebih bersemangat dan tekun. Atau mungkin ada maksud lain. Ntah... tapi aku tak kisah. Walaubagaimanapun, perkarayang agak kurang biasa kedengaran tapi menjadi perkara rutin kini ialah cakap-cakap mengenai keputusan pilihanraya tahun ni yang dikatakan agak luar biasa. Sana sini kedengaran suara-suara para 'penganalisis' politik berbicara mengenainya. Tidak kurang juga yang agak kurang berminat dengan politik, mereka pun tetap mengambil tempat.

Tiada ulasan: