Halaman

Rabu, 19 Mac 2008

Migrain ke...?

Sehari dua ni aku selalu rasa pening kepala. Bukan pening yang biasa, tapi berdenyut-denyut macam kene tekan. Sebenarnya, dah lama dah aku camni. Mungkin dah beberapa bulan atau mungkin lebih lama dari tu. Aku kena migrain ke? Ntah la...harap-harap tak. Siapa yang nak sakit. Tapi kepala aku memang sakit. Mungkin sebab banyak kerja yang aku kena siapkan. Aku memang macam tu. Bila ada kerja atau ada apa-apa yang aku kena selesaikan, aku susah nak berhenti dari berfikir tentangnya. Aku mesti nak cari jalan bagaimana nak selesaikan sesuatu perkara tu dengan sempurna walaupun tak selalunya kerja yang aku buat akan siap dengan baik. Jadi, apa yang aku nak maksudkan, aku ni memang selalu berfikir lebih-lebih lagi kalau tentang perkara yang memang aku kena selesaikan. Jadi tak hairanlah kalau kepala otak aku ni dah rasa macam nak pecah. huh.


Hui....pening..pening.....aku kena jumpa doktor...

Tiada ulasan: