Halaman

Isnin, 10 Mac 2008

sesuatu

Sebenarnya, selalunya ada sesuatu yang aku ingin tuliskan di sini tapi ianya selalu tak kesampaian.Aku pun tak tahu kenapa. Mungkin aku terlalu cerewet untuk menulis. Mungkin kerana aku nak menulis sesuatu yang orang lain ingin tahu atau mungkin perkara yang menarik sahaja. Tapi mungkin aku silap. Aku mungkin hanya perlu menaip apa sahaja yang terlintas di benak fikiran tanpa perlu berasa malu dengan apa yang bakal aku tuliskan. Mungkin tiada perkara menarik yang dapat aku ceritakan. Hmmm...mungkin tidak...Mungkin aku dapat menulis apa yang aku lakukan pada waktu-waktu aku dihujung minggu. Duduk di depan televisyen sambil menonton cerita-cerita yang mungkin agak menarik sambil makan coklat.(haha! aku memang suka coklat). Ataupun aku boleh menulis sipnopsis-sipnopsis cerita-cerita Korea dan Jepun yang aku kumpul yang tak seberapa banyak tu(setakat ni ada la sikit). Ataupun tentang lagu-lagu yang aku selalu 'bluetooth' dengan member-member aku ataupun yang aku download dari mana-mana laman web. Mungkin seronok....mungkin ke?

haha...

Tiada ulasan: