Halaman

Rabu, 21 Julai 2010

Setelah lama cuba mengelak

Bagaimana perasaan aku masa tu, aku sendiri pun tak tau. Aku rasa dah lama aku cuba nak mengelak dari terserempak dengan dia. Tapi aku memang tak sangka akan jumpa dia masa tu. Erm..memang aku dah jangka, sejauh mana aku boleh lari, dia mesti akan datang balik pada aku. Tapi cara layanan dia pada aku masa tu cukup untuk membuatkan hati aku yang "rock" ni berbunga kembali..huhh. Senyuman dan pandangan dia..masih tetap mampu membuat aku "cair". Damn!. Dia siap bagi nombor telefon yang dia tau aku dah ada. Gila apa? Aku pun terus bagi no telefon aku yang dia tak pernah ada.Hehe. Tapi sampai sekarang aku tak call dia.


*Mungkin lebih baik untuk berakhir begini.

1 ulasan:

peace_bbj88 berkata...

nper perlu macam nie ? try la utk tidak mengelak .. jadik LELAKI yang berani . mana tahu . Respon yg baik akn d terima ..