Halaman

Khamis, 15 Julai 2010

seawal jam..

Hari ni, pagi tadi, aku baru mula masuk kelas walaupun kelas dah bermula awal minggu ni. Sedikit lewat atas alasan-alasan yang penuh "munasabah" seperti penat,letih, tak cukup tenaga dan sebagainya. Kelas pagi ni bermula pukul 9.30 pagi dan aku masuk ke kelas seawal 9.45 pagi. Huhuu. Besok aku takkan biarkan perkara ni berulang lagi. Kelas berjalan dengan lancar, cuma aku rasa nak drop subjek je...ntah mimpi apa ntah aku asyik duduk memikirkan fasal nak drop subjek atau tak. Ikutkan hati, nak drop semua subjek dan cuma ambil dua subjek je sem ni. Boleh jadi "super senior" nanti dan boleh arah-arahkan budak-budak "super junior" untuk tolong siapkan assignment aku nanti (err...bukan Super Junior yang tu...heheh).

Erm...sampai kat sini je cerita aku. Nanti lain kali aku akan ceritakan apa yang berlaku kat dalam kelas hari ni.

LAgi satu, sebenarnya aku dah mula datang kelas semalam dan bukannya baru mula hari. Mungkin sebab satu kelas je semalam jadi aku dah lupa. Mungkin banyak sangat telan pil tidur malam tadi sampai lupa macam ni atau terlajak bercuti sampai lupa kelas? ~_>

Tiada ulasan: