Halaman

Rabu, 14 Julai 2010

CAbaran 1 Hari 1 Post Kini Bermula

Cabaran satu hari satu post kini bermula.Ini bukanlah satu pertandingan anjuran mana-mana blog yang dapat memberi ganjaran hadiah kepada
siapa-siapa. Ini hanyalah cabaran kepada diri aku sendiri yang sejak kebelakangan ni terlalu malas menulis blog walaupun
itu mungkin keadaan amat-amat mengizinkan. Jadi, bila aku buat macam ni, mungkin aku akan menjadi lebih konsisten untuk menulis
dan akan menulis apa-apa sahaja yang terlintas dari kotak fikiran. Err..mungkin nampak agak memaksa dan mungkin juga
apa yang ditulis adalah repekan-repekan kosong kerana cuma mahu memenuhkan ruangan page aku. Tentulah menulis tanpa paksaan
adalah lebih menarik dan idea-idea yang muncul pun adalah segar. Aku rasa pendapat ini mungkin kurang sesuai untuk aku jadikan
prinsip dalam menulis blog sebab mungkin idea-idea yang 'bernas' dan 'segar' tu akan terawet terus dalam benak fikiran. Haha.

Kesimpulannya, cabaran ini akan tersahut dan nampaknya aku perlu berusaha untuk memastikan tiada kompromi lagi lepas ni. Hehe...

Tiada ulasan: