Halaman

Selasa, 28 April 2009

kes terbaru

Petang tadi selesai menjawab kertas exam pengantar pengurusan. Bila habis sahaja exam, terus aku rasa lapang je fikiran. Tak payah nak penat-penat perah otak macam nak gila. Paper tadi walaupun sepatutnya dalam kategori paper yang senang, tapi aku macam nak menangis je jawab tadi. Huuu...

Beberapa malam sebelum ni aku memang dah tak lena tidur dah. Study tahap gila gaban semata-mata nak prepare untuk jawab exam tadi. Yang aku rasa pelik dan hairan.. malam-malam sebelumnya bukan main susah lagi nak study untuk habiskan satu bab.. tapi bila masuk je malam yang terakhir yakni malam sebelum exam..terus laju je aku baca semua bab-bab yang ada tu. Rasa ringan je kaki dengan tangan aku menyelak-nyelak slide show yang sedia ada. Kalau kamu datang tegur aku tanpa membawa sebarang bentuk makanan ringan atau air yang best-best.. mesti dah kena maki dengan aku...hehe...

Lagi satu perangai aku yang aku rasa agak pelik. Setiap kali pergi exam, mesti aku bawa segala apa bahan-bahan bacaan mahupun rujukan yang aku ada..tapi jarang sekali aku nak buka dan baca. Yang aku tau, aku rasa macam steady je bila bawa rujukan-rujukan tu semua. Entah apa yangaku fikir pun aku tak tau la.. Tapi takpe...yang penting exam tadi dah selesai..tinggal satu paper je lagi aku nak kena mengadap..huishh...

Tiada ulasan: