Halaman

Selasa, 21 April 2009

hasrat aku

Sekarang ni aku sibuk menyelesaikan hal-hal berkenaan projek PROSTAR universiti. Jadi agak tidak keterlaluan jika aku kata yang aku memang selalu sibuk dan letih. Aku harap projek yang akan dijalankan nanti berjaya dan pengorbanan aku tak sia-sia. Adapun aku sebenarnya masih ada masa untuk menonton movie atau drama yang memang aku nak tengok. Entah dari mana aku ada masa untuk itu pun aku tak tahu. Mungkin berlaku kecurian masa dari masa-masa yang aku ada... 

Tapi agak rugi  aku rasakan kerana aku tak dapat nak ceritakan tentang apa yang kau jalani setiap hari dengan lebih teliti. Mungkin kamu tak ingin tahu... tapi aku dapat rasakan, aku sendiri yang ingin tahu tentang perkara itu. Mungkin satu hari nanti...bila masa hari ini telah menjadi suatu yang hanya dapat dikenang.

Atas sebab itu, aku berhasrat untuk terus berusaha menulis walau sesibuk manapun aku..sebab aku tahu hari ini mungkin tak akan sama seperti hari esok...

Tiada ulasan: