Halaman

Sabtu, 7 Februari 2009

Tolong tunda ke tarikh yang sesuai jika ingin bertemujanji dengan aku...

Heh...!
hehe... jangan kamu keliru dengan tajuk di atas.. 
huhu...

Sebenarnya aku agak sibuk kebelakangan ni. Kamu tentu bosan dengan perkataan sibuk yang selalu digunakan di sini..ok... aku tukar... aku agak kekurangan masa lapang lapang... deal? 

Banyak aktiviti baru-baru ni. Seperti assignment yang sudah mula mengerumuni aku... latihan silat yang semakin mengganas. Program fasilitator yang baru aku join. Persembahan jarak dekat yang masih belum aku berlatih dan beberapa aktiviti lain lagi yang mungkin tak perlu aku tulis di sini.

Aku juga perhatikan terdapat beberapa pembaca blog yang cuba untuk melihat perkembangan terbaru yang ditulis di sini. Aku ucapkan terima kasih. Aku harap kamu boleh terus memberi sokongan kepada aku walaupun hanya beberapa sahaja yang ada.

;)

Tiada ulasan: