Halaman

Ahad, 14 Disember 2008

rumusan...

Semalam, aku baru je join Faizal Tahir Fan Club atau lebih dikenali dengan nama Rockensteiners. Aku sebenarnya dah lama jadi peminat si Faizal ni. Sejak dari die kat OIAM lagi tapi baru semalam aku terfikir nak join. LAmbat... Lepas ni nak practise nyanyi banyak-banyak pulak, pastu nak masuk OIAM..hehheh.. biar terperanjat orang sebelah rumah nenek aku. 

Sebenarnya sekarang ni aku dah balik ke U... student lain sibuk bercuti, aku kene perah otak dah. Nasib baik bukan aku sorang je. Ramai lagi manusia lain kene join perah-memerah otak secara berjemaah. Letih beb..haha... Ni e-comm(english communication) punya pasal la ni. Waduh...

Balik ke U hari Jumaat lepas. Bawa beg berat-berat macam bawa batu. Ni sume kerna harapan si Kal ..nak sangat tengok koleksi cite Jepun aku. Nak tak nak, aku sumbat la dalam beg banyak-banyak. ..dah macam donat dah jadinya. Kalau tak bawak, nanti menangis pulak dia. Sape nak pujuk. Kalau perempuan ada gak la selera aku nak pujuk dia...

Ada lagi... di sini aku telah selamat melahirkan kekecewaan sebab tak sempat nak tengok juara lagu separuhakhir pop rock...huhuhu...

Tiada ulasan: