Halaman

Sabtu, 20 Disember 2008

PeNgHaRgAaN DaRi AkU UnTuKmU...


Semalam dia terjatuh lagi. Masuk ni sudah ntah berapa kali dia mengalaminya. Aku kasihan melihat dia begitu. Aku berasa serba salah kerana tidak dapat memberikan penjagaan yang baik dalam situasinya yang sebegitu rupa. Calar-calar di badannya mungkin sudah tidak terkira lagi. Maafkan aku. Aku tidak berniat untuk melukaimu. 

Masih tertera jelas di benak hatiku saat pertama kali aku berjumpa denganmu. Kala itu, aku melihat wajahmu begitu berseri-seri. Kulitmu yang merah dan cantik menarik perhatian seberapa ramai manusia yang melihatmu. Mereka juga selalu bertanya-tanya tentang dirimu. Kadang-kadang mereka menyatakan impian untuk memilikimu. Ahh, aku tidak membenarkan itu terjadi. Engkau milikku.

Tapi kini engkau sudah tidak seperti dulu. Luka-luka dan calar yang ada di tubuhmu semakin bertambah. Itu kerana kecuaian aku yang kadang-kadang terlupa untuk menghargaimu. Aku berterima kasih kepada dirimu kerana telah banyak membahagiakan diriku selama ini. Aku juga mendoakan supaya engkau akan sihat selalu.




















                      Jangan sedih-sedih...Nanti aku belikan cover set baru untuk kamu yea...

Tiada ulasan: