Halaman

Rabu, 12 September 2007

Selamat Berpuasa

Selamat berpuasa kpd semua umat Islam.Semoga amal ibadat yg dilakukan diterima Allah.Kalau dulu rase2 jahat sekarang ni kurangkanlah...klu rase2 dah baik...jadi lah bertambah baik...dan semoga ia akan berterusan sehingga di luar Ramadhan.

Dulu masa budak2 perkara yg aku suke time bulan poser ni ialah pegi masjid ,jumpe kengkawan...main mercun...main kejar2...hehe...klaka...tp tulah yg aku selalu buat bila time bulan pose...sembahyang tu ada jugak ...tp pastu main la...heheee....boleh percaya ke? percayalah...

Tapi aku masih berharap,tetap berharap, dah selalu berharap...hidup aku sebermulanya bulan yg mulia ni akan menjadi bertambah baik ...bertambah menarik..penuh dgn warna2 kehidupan yg indah...aku tau kite tetap kene menerima ape saje ketentuan Tuhan,tp tak salah utk aku inginkan kehidupan yg baik.kan...

Aku juga berharap akan menemui seseorg yg lebih baik dari dia...ntah kenapa aku susah nak lupakan dia...ahh...lupekan jer la die...k..aku kene balik..bile aku balik aku tak dapt nak menulis lagi...sbb kat rumah aku tak ada internet...klu kat cni plak..masa tak mengizinkan..tu yg ape yg aku tulis agak kelam kabut skit...sori yeh..nanti klu aku ade rezeki lebih...mungkin aku akan dapatkan broadband kat rumah...doakanlah utk aku..k..

Tiada ulasan: