Halaman

Isnin, 10 September 2007

macam-macam

Hari ni hujan dari pagi sampai ke petang.Staff kat jabatan tempat aku kerja semua sibuk.Maklumlah hari Isnin...patient2 yg tertangguh semua dibawa ke hari ni...mana tak sibuk dept. aku.Staff plak tgh kurang skang ni.Ada yg cuti,ada yg dah pindah tmpt lain, mcm2 lagi la...Aku plak ari ni..bz tu takdelah sgt...tp time nak balik baru la macam2 keje datang...tak kesah la...besok jer aku buat.hee..
Semalam aku pegi ambik lesen memandu,baru ambik kelas 5 jam...penceramah yg ceramah kitorang 2 dahsyat jugak.Bukan ape,dah tak macam kelas memandu dah dibuatnye,macam2 cerite yg dia crite kat kitorang...so xdelah boring sgt kat dalam tu.Awek? hmm..ramai jugak yg menarik...ade yg putih, kuning, yg tinggi, sederhana tinggi,hehe...ramai gak la ..tp aku kurang berminat plak.Knape yeh? agaknye masih teringatkan die kot.Siapa dia tu? haha...itu nanti aku crite lain kali,yg pasti,lepas ni aku nak kene ambik ujian komputer lak.Bleh aku jumpa awek2 tu.Bleh la aku berkenal-kenalan ngan diorang.hehe.Takde la aku asyik teringat kat dia jer...ai..dia lagi...
k...aku nak balik... :)

Tiada ulasan: